Sivut

tiistai 22. toukokuuta 2012

summer paradise




OHO. 
Tää kirjoittaminen on vähä jäänyt :s no, anyways nyt sit kirjotan. Eli tänänä on ollut aika bueno päivä.
Aurinko paisto ja tuli ihan kesä ! yaay. Minja tuli koulusta suoraan ja nautittiin auringosta :) Kuvia tuli otettua joten ne saavat puhua puolestani.





                         kerjäysilme



                     kesääää ♥    © minja

                 minja ja pulla koira ....


                 

                  vesipetoo





Huh, noitten kuvien lataamisessa me ni hullun paljon aikaa :/
Niin mutta, ihana sää on ollut tänään + toivottavasti loppuviikkokin ois näin kesästä :--)
Eilen oli _vika_ koe, ja jeee oon niin iloinen. Oon vihdoin vapaa, paitsi vieläkun se loma alkais.
Nää loppuviikot menee ympäri kyliä, meillä ei oo koulua oikeestaan ollenkaan. Jokapäivälle on melkeinpä joku erikoisjutska. Mutta ÄÄK mulla ei oo vieläkään mekkoa kevätjuhlaan ! Miten ihmeessä mä kerkeän ? Apuva....
Huomenna mennään viitaniemeen tutustumaan, ja meidän ala.-aste ihan tahallaan haluu nolata meidät :D:D:  oikeeeesti. no mut ei voi mittää, yritän hengissä tulla sieltä pois :)
Parit viimeyöt oon valvonut myöhään ja yöunet on mennyt vähiin, joten nyt yritän mennä aikasemmin nukkumaan että jaksan huomenna mennä kouluun (tai no pakkohan mun on mennä anyways...)

Joten hyvät yöt kaikille ! + kiitos 18 lukijaa :) ♥

xoxo pinja

p.s kello on 10 mut silti tuol on ilta-aurinko viäl paistamassa ;oo
pp.s kaikkia [x] kinosti

2 kommenttia: