Sivut

maanantai 30. huhtikuuta 2012

good feeling

...okei mulla ei todellakaan ollut tollanen fiilis aamulla ! Nenä oli tukossa,kurkkuun sattui ja oli yskä.
Olin siis eilen saanut kuumeen joten en mennyt tänään kouluun (joo siis meidän ala-asteella oli pelkästään koulua...)
Olin yöpuvussa ilta-päivään asti ja söin aamupalat siinä puol 2. Höllii ! Tiian kaveri tuli meille ja hengailin niiden kaa sit, piti olla Saaran kaa mut aattelin et kun oon kipee niin en haluis tartuttaa.
Sit fiksuna vasta tajusin mitata kuumeen, ja mulla oli 36.5, eli isin mielestä mul olis vieläkin kuumetta,mut mun mielestä ei :D Aika vaikeeta sanoo, en tiiä mikä mun normaali lämpö on..
No mutta, lähdettiin Tiian kanssa sit tivoliin skootterilla. Oltiin Merin ja Minjan kanssa puol kuudesta puol ysiin (?)









Joo, sitten kun oltiin syöty pehmikset ja käyty laitteissa niin köryteltiin Tiian kanssa takasin kotiin, ja mulla oli kylmä :c

Mutta tällästä maanantaina vietettiin, huomenna Saaran,Tiian ja Lauran kanssa kaupunkiin maybe.
Ja ah,ihanaa huomennakin saa nukkua pitkään ! :)

xoxo pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti