Sivut

lauantai 28. huhtikuuta 2012

shetuu

Noniin, tänään Elisan kanssa mentiin tallille puol 1 ?
Elisa haki shetlanninponin Vilin ja laittoi Vilin kuntoon. Elisa meni kentälle ja kuvasin Elisaa.
Elisa ratsasteli ja juttelin Vilin omistajan kanssa niitä näitä. Tässä on nyt kuva sitten Vilistä :)

                        Vili :)

                  Vili&Elisa

Kun Elisa oli lopettanut mentiin takaisin talliin ja mulla oli hirrrveen kylmä :/ Odoteltiin kyytiä ja lähdettiin poies.
Nyt oon ollut viluissani ja käyttänyt dogin tepastelemassa metsässä.

           bätmäääääääääääääääään (toiveena voimistelija...)

                         ihan tosissaan.


Sit oon syönyt suklaata lämpimän peiton alla :)
 Oon vetänyt myös strepsilssii, mun kurkku on tosi kipee :<   Muutenkin on ollut vähän kipee olo, mut kuumetta ei kumminkaan oo :)
Kattelen tässä Taru Sormusten Herra ykköstä, tää tulee neloselta mutta en kato kumminkaan loppuun,oon niin monta kertaa kattonut tän ja tää kestää puol yhteen :D:D

Joo, mut hyvät lauantai illat teille, katotaan mitä sitä huomenna keksis :)

xoxo pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti