Sivut

torstai 19. huhtikuuta 2012

i´m alive !

Huhhuh, en oo kyllä vähän aikaan kirjottanut :---D Mutta tässäpä syyt;

1. Oon laiska
2. Mun elämä on kulkenut näin ; kouluun,kotiin,koneelle,syömään,lue nälkäpeliä,telkkari,läksyt,nukkumaan...
3. Joten ketään ei varmaankaan kinostais+ eikä oo ollut kuvia, joten en ees vaivaudu tekemään postausta missä on pelkkää tekstiä...

Muttamutta, tänäänpä oli ratsastus :) Tuntu etten ois tallille mennyt pitkään aikaan 0.0 Tallilla olin ainakin 2kertaa viikossa, nyt se on jotenkin jäänyt vaan torstaihin...
Mutta,Killerille oli tullut 2 uutta heboa, Nalle ja Kosti. Nalle oli ponimainen,pieni hevonen ja Kosti oli Suomenhevonen, molemmat oli tosi kivan näkösiä ! :) Mutta, menin Vahurilla. Olin vähän pettynyt, Vahurilla harvoin tykkään mennä...

Vahur oli ehkä kaikkein kettumaisimmalla päällä, millä koskaan on ollut ! Koko tunnin ajan Vahur ei liikkunut. Marjo anto kyllä siihen vauhtia, ja Vahuri veti pukit :D:D Että sellanen tunti, ainoo mikä meni hyvin oli laukan nostot missä Vahur nosti laukan nätisti :)

                            Vahur


                     Vakava ....

Juu sit hengailtiin siel tallissa ja onneks olin muistanu järkkärin ottaa mukaan !

                           miss u ♥






Kosti on takana :)


Nalle ;)






Nyt oon ollut kotona tärisevä koira jaloissa. Nimittäin mummo ja pappa tuli katsomaan JYPin peliä meille, ja isi ja pappa huutaa koko ajan :DDd mutmut tällästä tänään, nothing important.

♥'.llä ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti