Sivut

maanantai 9. tammikuuta 2012

uudistus

Anteeeeeks tooosi paljon kun en oo kirjoittanut :( Mulla vaan on ollut laiskimus päiviä (kröhöm,melkeinpä kaikki lomapäivät) Ja mun ihana bloggerini ei ole toiminut D: Mutta nyt arki alkaa taas ja oon supperhappy (okei en nyt siis koulusta,vaan siitä kun alan taas kirjottamaan) Hmm..loman aikana olin eniten serkkujen kaa. Sain paljon lahjoja,vaikka äiti sano "saat vaan pari lahjaa järkkärin lisäksi" salee o: xd
Uusvuos meni myön serkkujen kanssa vietellessä, oli kyl tosi muksaa ! c:


                                                           ite oon ottanu, omalla järkkärilläni (; hih


Joululahja postausta en tee, se on jo vanha juttu :D Hmm..mitäköhän muuta? Oon valvonut kolmeen ja herännyt yheltä (y) Joten seiskan aamu on tosi ihaana !♥
Torstaina en päässyt ratsii, koska lähettiin stadiin sekkujen luo taas (; Mutta keskiviikkona meen Minjan tunnille korvaustunniksi. Lähetään sitten 20pv tenerifelleee ! Joten meikällä on taas sitten loma ;))
Oon vaihtanut ulkoasua,ja se on vain VÄLIAIKANEN ! Teen uuden paremmala ajalla,paremmilla kuvilla ! Kerronpi huomenna,mikä salaisuus mulla on (; Sain siis tietää että...enpäs kerro kun vasta huomenna. Ei mitään vakavaa,liittyy hevosiin, haha :D juups,oikeestaan en halua kiusata teitä,mutta pitää mennä nukkumaan kun huomenna seiskan aamu -.- Ja äiti pakottelee jo lopettamaan..Mutta siis uus banneri on tulossa,tää oli vaan tällänen pika hutaisu D; Koska joulu on jo ohi, niin en voi vanhaakaan pitää.

Huomisiin ! by: ninja_pinja

p.s kirjottasisin piitemmin ja kertoisin enenmän,myös siitä "salaisuudesta" jos vain olisi aikaa D: noo..huomenna sittenpi lisää (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti