Sivut

tiistai 31. tammikuuta 2012

-26 astetta pakkastaa ♥

Noniin, tänään oli khyl tosi huba päivä koulussa ! Kun tulin kouluun niin olinkin taas myöhässä,uppista taas kerran D: Oli kässää ekat 2h ja oli vähän jäljessä niin yritin saada nopeesti kiinni,ja oikeestaan sainkin ! Piti vaan mitata mut,kun tehään huppari. Sitten kun olin saanu mitat niin aloin tekemään kaavoja,ja kaikki muutkin oli siinä vaiheessa.
Tein eka yksin,ja se oli kyl helppoo,kun mulle oli jo merkitty ne viivat :o Sitten mun yks luokkalainen tyttö tuli mun pariks,ja tehtiin yhdessä.
 3vikaa tuntia tehtiin pelkkää tämä toimiita mikä on projekti,missä pitää tehdä liikkuva lelu. Mun ryhmässä on Outi,Minja,Tiia ja Nistu.  No, oon ollut poissa viikon niin nää mahtavat neidit on saanu aikaan "taika boxin". Se on joku ihme pahvilaatikko mistä voi nostaa kaikkee rääsää,esim puunpaloja :``) hyvä tytöt,hyvä me ! Oikeestaan Minjan kanssa ei tehty edes paljoo,koska naurettiin all the time xd. Sitten vaan koulun jälkeen kaupunkiin ja sieltä hakemaan ginasta mun housut (: Otin housut ja lähin heti  takasin kotiin.
                                   housut gina tricot 49,45€

 Olin taas kerran tosi fiksu ja jäin sit oottamaan vartin bussipysäkillä vaikka oisin voinu mennä foorumin aulaan odettelemaan,lämpimään ...-.- Siitä seurauksesta mun kädet paleltu totaalisesti ! Ne oli ihan jäässä ja kohmeessa ): Sittenkun tulin kotiin,niin mun käsi oli jääny siihen asentoon missä oli ollut,ja jääty siihen paikalleen :D:D Oli tosi muksaa sitä koittaa liikutella,kun se oli ihan kun lumeen hautautuneen ruumiin käsi :D Yritin epätoivosesti lämmittää itseeni ja ottaa kuuma kaakao ja laskiaispullaa. Mutta se kaakao oli sika pahaa D;

Ja tossa kuvassa,missä noi farkut on,niin ne ei näytä kyl yhtään korkeavyötäröllisiltä tossa kuvassa ? o; Mutta kun ne on päällä,ne näyttää. Ei noi oo ihan oikeat,mutta on ne kumminkin vähän korkeammat kun tavalliset farkut (: Otan kuvan housut myös päällä josksu,niin älkää antako tuon kuvan hämätä (;

Tiedän,etten oo koskaan ottanut päivänasu kuvaa,mutta nyt päätin :)

                                      neuletakki: h&m
                                       t-paita: h&m
                                       toppi: h&m
                                      housut: seppälä


Juu,tosi kaunis oon ymsyms,mut voivoi. Ja vaikka en oo mikään muotibloggaaja niin tein nyt huvikseen ! (=
Otin myös sen takia erillisen kuvan tosta uudesta t-paidasta,koska ton neuletakin alta se ei oikein nähnyt.

                                  ilme :D:D

Loma videota oon tehnyt jo aika paljonkin,pitää kumminkin tehä hitaasti niin teen huolella sen (: Huomenna meen tallille meipi ja sit torstaina minja halus tulla meille ja sit perjantaina minjalle yöks ja kaikkee hullua. Sitten 6ylös ja Apasionataan !

Huomisiin ! by~ninja_pinja (juu tosi turha postaus on,tiiän itekki)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti