Sivut

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Apasionatan varaus + tallilla

Heei taas. Tänään oli vähän problemo aamu ! Piti herätä 20 vaille seitsemän mutta heräsinkin 20 vaille kahdeksan ! Äiti ihmeissään tuli huoneeseen ja kysy että mitä mä siinä teen. Sitten nopeesti vaan vaatteet päälle,banaani laukkuun,hiusten harjaus ja kouluun ! Olin aika räjähtäneen näköinen -.- Onneksi en ihan myöhästynyt mutta lähellä oli ! Oli myös sitten fysiikankoe, ja se meni ihan jeesisti. Pariin kohtaan olin vähän että tä mutta muistin onneksi lopulta jotain.
Kun tulin kotiin niin oli ihana loska sää, niin meni aika ihanasti kengät ugeista läpi. Menin kotiin ja nukahdin jälleen ! o; Käytin sitten vielä koirulin lenkillä (:
Menin sitten vähän yli viis tallille. Katsoin Minjan tuntia ennenkuin piti mennä taluttamaan Assi hemulia. Assi on laiska, tallin papparainen (´:  Siinä oli sitten kunnon iltalenkki. Sain juosta maneesia ympäri. Olin sitten Minjan kanssa vielä, ja lähdin kotiin. Sain allergia reaktion tallikisuista ): Alkoi silmiä kutittamaan tosi paljon ja toinen silmä oli ihan punainen.
Nyt sitten alan syömään äipän nami keittoa. Sitten ois läksyjen tekoa (: Myös varasin Apasionataan liput. Jeeij ! Meen sinne Minjan kanssa (:

Suunniteltiin sitten että ensviikon tiistaina päästään jo kahdeltatoista (omg ;o) Niin meen sitten Minjan vuokraponin luokse taas, eli Allman. Nyt yritän tehdä siitä päivästä videopostauksen, koska niin aikasin ois vielä valoisaa,katsotaan sitten (=

Apua,viikkon on jo kohta ruhahtanut ja sitten enään on kestettävä viikko, mikä no aika rento. Ja en oo ostanut yhtikäs joululahjoja tai tehnyt kortteja ! Apua,miten mä kerkeen :D
Huomenna sitten ratsastus. Kirjoittelenpa siitä sitten, ja kiitos muuten seitsemän lukijaa -tänks-
By~ ninja_pinja

1 kommentti:

  1. Lähteeks teille sinne se "valvoja"? Ku jos kukaa ei pääse ni kannattaa kysyy joltain tallilaiselta. Esim.Marjolta.Ku mulle ja Eevallekkin tulee Marjo valvojaks...

    VastaaPoista