Sivut

maanantai 12. joulukuuta 2011

Joulu tunnelmaa !

Mooi, en oo kirjoitellut pariin päivään koska on ollut tosi tylsää. Samoin oon yhä shokissa näistä hiuksista :< Näytän joltain 6vuotiaalta :D: Mutta eilen siivosin urakalla mun huoneen. Mutta joo..koristelin huoneeni vielä ihanan jouluiseksi ♥ On tosi joulufiilis koko ajan. Myös pitäis mennä ostamaan joululahjoja,koska ensviikon lauantaina on jo jouluaatto ! Vitsit on mennyt joulukuu nopeesti :o Nytkin kuuntelen kauniita joululauluja esim. Johanna Kurkelan laulamana Varpunen Jouluaamuna. Tosi kauniisti laulaa ja ihana laulu ! Kuuntelen myös mm. Walking in the Air ♥ ps. se alkuperäinen on paljon parempi kun Turusen... jaja sitten Joulumaa, Jouluyö,Juhlayö jaja äää kun nää kaikki on niin ihania ! ♥ Joo moi, mutta tykkään joululauluista sairaasti ja kun nää laulajat osaa laulaa niin kauniisti! c: Oispa joulu, koska mun serkut,tädit tulee helsingistä (ja niiden miehet) ja mummo&pappa tulee espanjasta ! (: Myös melkein koko lähisuku niin vietetään niitten kanssa joulua ! :> Jee !














Voisko joku muuten neuvoa että näitten musiikkejen videot ei tulis tähän ? Oon nähnyt jollain että pelkkä laulu on tullut tähän blogiin, mut mä en osaa :c Kommatkaa jos osaatte ! Ja tossa sit noita mun lempijoululauluja (: 

Hyvää viikon alkua kaikille ! by ~ ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti