Sivut

tiistai 6. joulukuuta 2011

Killerin pikkujoulut+ Itsenäisyyspäivä !

Mooi kaikki (: Olin eilen siis mummolla yötä, niin en postaillut. Mutta tänään leivottiin vielä pikasesti pipareita ! Nam c(:








                                                 uunissa (:


Sitten Tiian kanssa vähän koristeltiin XD



                                         mun sisko, Tiia teki tämmösen hienon sixpäkin akalle :´´)

                                         mä vähän taiteilin. toi on siis alieni... o;



                                     hahha ! Mä nyt tein Elisalle tämmösen. Siinä on siis Inkun&Fautsin nimet keitä käytiin ratsastaa, ennenkuin ne myytiin ):

Sitten mentiin vähän reippailemaan, ja oli satanut lunta ! Woohoo.






 

Sitten mentiinkin jo kotiin, ja sieltä Elisan kyydillä Tiian kanssa Killerin pikkujouluihin. Alussa mun piti auttaa kaikkia viemällä pukuja,loimia yms. niin tuli kauhee säätö ! Juttelin sit Helenen kanssa vähän aikaa ennenkuin mentiin sitten Minjan ja Merin luo. Katottiin pikkujoulut ja ne oli ihan kivat (: Viimevuoden oli kyllä paremmat, samoin 2-3 vuotta sitten kans :--)
Sitten lähdettiin myös Elisan kyydillä (: Tultiin kotiin, ja kävin saunassa.

Hyvää Suomen Itsenäisyydenpäivää muuten ! Hihi lähempänä vaan joulua kokoajan ! ;) tsihih en malta odottaa ! Vieläkun toivon järkkäriä ja tulee sitten fysiikan koe niin yritän tähdätä tosi hyvään numeroon,niin saisin sen järkkärin (mutta tulis mun siskon kanssa yhteiseks)
Kattelen tässä sitten samalla Linnan juhlia, joillain on tosi hienoja pukuja !

Tällästä tänään, eikä tuntuis yhtään että ois tiistai !
Mutta pikemittä puheitta huomiseen ! by ~ ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti