Sivut

torstai 8. joulukuuta 2011

Mooi. Tänään oli ratsastustunti (: Ja myös aamulla mulla oli arviointikeskustelu. Se on sellanen outo ala-asteen oma juttu...D: No mut se meni ihan ok. En vissiin saanu yhtään kymppiä joulu tokariin (?) mutta mitäs pienistä jos tykkää sienistä :D Joo ja lol en mä mitään kymppejä tarvii, kunhan ois kiitettäviä niinkun olikin !
Mmm..sit niin siihen rats.tuntiin. Sain Vahurin...eka olin että nöööy koska en tykkää mennä Vahurilla. Vahur on laiska ja myös aika ilkeä hevonen. Mutta Vahuria oli jotenkin satuttetu yms. sen vanhassa kodissa. Sen takia se ei ole niin ihmisystävällinen. Paitsi Vahur on kuin enkeli kun sen hakee tarhasta. Vahur tulee vastaan ja laittaa pään syliin. Söpönä korvat höröllään ihmettelee kaikkea. Mutta tallissa ja maneesissa Vahur imppaa ja yrittää purra. Vahur on aika säikky, ja pelkää jos esim. maneesista tippuu lunta katolta tai tuulee kovaa.
No niin olin pettynyt mutta olin keskiviikkona juuri sanonut kaverilleni ´ei aina voi mennä millä haluaa` niin sama pätesi myös minuun. En aina voi mennä jollain nopealla tai sellaisella jolla haluaisin mennä. Ja tottakai mun piti Vahurillakin oppia ratsastamaan. Tai osaanhan mä sillä mennä,kun oon mennyt sillä ennen paljon. Mutten pitkään aikaa, ja oli ihan kiva mennäkkin Vahurilla niin opin menemään pitkstä aikaa vähän laiskalla.

                                                    söppänä tarhassa (: sukupostista otin D:

Mentiin tunnilla ravipuomeja ja kokorataleikkaata. Puomeja oli kolem ja ne meni ok. Ekaks Vahur oli laiska ja sit annoin sille kepukkaa  niin teki pari pikku pukkia...no ei siin mitään. Pari kulmaa oiko aina välillä ja sit säikähti aina välillä jotain olematonta. Mutta kyllä voin sanoo, että oon tyytyväinen ja meni reippaasti (: Puomitkin meni hyvin. Alussa jäykkä ja hidas. Loppua kohden meni peräantoon ja meni reippaammin puomit. Joten ihan semijees tunti. Vahur ei jatkanut niin otin siltä varusteet. Hanna laitto sit loimen. Söin&säädin tyttöjen kanssa ennenkuin lähdin kotiin.
Nyt oon tehnyt läksyt paitsi pari tehtävää. Äiti pyys mua käyttää vielä koiruliini iltapissillä niin kai mä sit meen. Huomenna alkaa jo viikonloppu ja onneksi kuulin että mennään vasta yhdeksään ! En tajunnut mitä ope selitti, mutta ei kinosta kunhan saa nukkua myöhempään (: ♥

Tää päivä onkin ollut melkein pelkkää talleilua :) Huomisiin by~ ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti