Sivut

maanantai 19. joulukuuta 2011

Pikkujoulut

Tänään oli sitten pikkujoulut. Eilen en siis kerennyt ostaa niitä karkkeja niin piti aamulla sitten mennä S-markettiin ostamaan (y)
Menin kouluun ja sit haettiin Minjan kanssa nopsasti kitarat. Meidän oli siis pakko esittää joku laulu,pantomiini tai joku esitys jostain joululaulusta :D No, esitettiin Minjan kanssa ekaksi,koska haluttiin pois alta se. Meni ihan hyvin, mä vaan menin liian nopeesti ja Minja liian hitaasti :D
Sitten oltiin vaan. Juteltiin,tehtiin kortteja ja piettiin Minjan kanssa sitten vielä semmonen "joulukysely". Muut esitti myös jotain ja sit ei tehty oikein muuta...XD
Kun tulin kotiin niin satoi räntää...olin kihartanut hiukset niin siinä ne meni. Joulu 5pv päästä ! Ja täällä on tällänen sää -,- Ei herranjumala :c  No, olihan keskiviikko-torstai väliseksi yöksi luvattu lunta,mutta saa nyt nähä...
Menin melkein heti koulun jälkeen Sussulle ja kuvailtiin järkkäreillämme


























                                                ©sussu // ilmeellä D:

Sitten olin ollut Sussun kaa jo aika kauan niin lähdin kotiin. Kotona taas kuvailin (;





                                                    tervee


Sitten piti lukee siihen kokeeseen (kröhöm) ja tulos on tässä : luin pari min ja nyt olen koneella. Eivaan huvittanut ! Mitä järkeä lukea jos ei ajattele sitä tekstiä ? Olin niin energinen nini en pystynyt :D Kertaan myöhemmin vielä ja huomenna teen mitä osaan. On vika viikko niin ei kinosta ! Ja oon aina saanut jonkun 8-10 O: Ja tää koealue ei ees oo vaikee ! c: hihi mun stragedia (y) <-- kirjotetaanko se edes tollee ?
Mutta juu, huomenna Minjan&Allman luokse <3 Tulee olemaan hubaa, vieläkyn mennään pellolle ja kentälle (;; HIHI katotaan onnistuisko nyt se videopostaus ! (´:
Siihen mennessä hyvää viikonalkua ! by ~ ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti