Sivut

tiistai 13. joulukuuta 2011

Kokeita&Läksyjä

Tänään on ollut erikoisen tylsää. Menin tänään vasta yhdeksään, koska meidän kässän opella oli joku juttu...mutta silti mä nukahin sohvalle tänään o; ? No mut joo, koulussa oli ihan semijees. Kässän tunnilla tein lapaseeni peukalon ja siinä meni se koko tunti :D Matikan tunnilla tehtiin nopeesti kaikki taas ! Ollaan open mielestä jäljessä, niin äikän tunnitkin on mennyt matikkaan -.- No tänään onneks kuvis tunnilla saatin koristella luokkaa,tehdä joulukortteja yms. Äikän tunti ei siis onneks käytetty matikkaan, vaan kuvikseen. Sitten mulla oli joku outo kysely, mihin äiti pakotti mut. Ekaks mun ei pitänyt mennä sinne, mutta yks mun luokkalainen oli poissa niin mun piti mennä sen tilalle...Kyselyssä kysyttiin miltä näyttää tavallinen kuudesluokkalainen :O Aika outoa, koska kaikki ovat sellaisia kun ovat. Sitten ne anto mulle kuvia ja mun piti kertoa niistä kuvista kaikkea. Sitten menin yksin syömään,kun olin siitä myöhästynyt. Uskonnon tunnilla tehtiin jotain ''projektia'' minkä sain valmiiksi jo tunnilla (: Kävin kaupassa nopeasti (; Hih. Mut kiva, mun luokkalainen rikkoi mun uuden takin ! Se oli vahinko,enkä kanna kaunaa mutta silti ärsytti. Sinne tuli sellanen kiva reikä..Eka sanoin että sen pitää ostaa uus,mutta kai mummo voi sen korjata. Mulle sanottiin että h&m ei ota takaisin rikkimenneitä vaatteita -.- No,pari päivää pitää pärjätä että perseessä on reikä, että sellasta...
Oon tehnyt läksyt ja kohta tehään isin kanssa joulukortteja. Ja huomenna on se fysiikan koe. Olin joskus about. perjantaina että ´joo,nyt mä harjoittelen kunnolla tähän kokeeseen` Mutta alotin eilen vasta, ja sillonkin luin pari kappaletta :D Mm..pitää tänään tehä ajatuskarttoja,kerrata ja lukea. Kyllä tää tästä (...) Sitten vielä ens viikolla on enkun koe, vaikka olis omanopen viikko o: En tykkää yhtään enkun kokeista. En jaksa/osaa lukea niihin kunnolla. Vaikka yleensä saankin niistä jnt 8 ? Mutta silti kun on niin paljon harjoilteltavaa ja tylsiä juttuja. Myös matikan koe tulee meipi. Just kun pääsin siitä vanhasta...Vanha ei mennyt ihan niin hyvin sain 5½ :D: No ei se mua niin kauheesti haitannut. Mutta sit siihenkin pitäis harjoitella eikä yhtään kiinnostais. No,mitenköhän pärjään yläasteen koeviikoista ? XD

Tällänen selityspostaus. Pitäis niitä kortteja tehdä ja mennä lukeemaan siihen kokeeseen. Kuuntelen tässä samalla musiikkia. Oon rakastunut Paradise nimiseen kappaleeseen. Sen laulaa Coldplay. Coldplaysta en oo ennen pitänyt/kuunnelut koskaan sen biisejä mutta tää Paradise on yli-iha ♥ ääää. Oon muuten huomannut että tämä ''runo'' vai miksi sitä sanoisi olisi jotenkin tarkoitettu minulle : No music,no life ! Teitä varmaan kiinnostaa mutta yritin pitkittää tätä tekstiä :D Toivottavasti jaksatte lukea ^^

Ja jes, lunta on taas ! Eilen painittiinkin Tiian kanssa lumessa kun suututtiin toisillemme...sisarrakkautta ♥
Joululahjojakin pitäis kohta mennä ostelemaan.

Hyvää tiistai-iltaa kaikille ! By ~ ninja_pinja





p.s nyt tuli tämmönen laulu kännykästäni mitä kuuntelen. Tää on japanilainen ja semmonen söpö. Tykkään paljon vaikken todellakaan oo mikään animefani ! Mutta guud biisi enivei



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti