Sivut

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

100 faktaa !

Moikka taas (: Olin perjantai-lauantai välisenä yönä yötä Hannalla Minjan kanssa. Tulin lauantaina joskus about yhdeltä kotiin ja loppupäivän vaan lagasin :D Olin oikeastaan aika paljon koneella ja näin. Tänään sitten ollaan oltu syömässä ja katottiin vähän aikaa sitten Leijona Kuningas. Ihan paras Disney leffa ! Ja oon harjoitellut tulevaan matikan kokeeseen mikä on huomenna. Nyt piän sellasta "välitaukoa".
Jotenka,on ollut niin tylsä päivä mistä ei ole järke' postata,niin teen tälläisen "100 faktaa minusta"- postauksen. Yritän kertoa mahd. tärkeitä asioita,jos se nyt onnistuis :D

Haasteeseen kuuluu kertoa itsestään 100 satunnaista asiaa, ja sitten haastaa 3 bloggaajaa tekemään haasteen.

1. Oon suklaaholisti :D :/
2. ..plus muutenkin rakastan karkkia D:
3. Tykkään useimmista eläimistä
4. Oon muuttanut 3 kertaa
5. mulla on ihania ystäviä (:
6.  oon nettiriippuvainen ... -.-
7. oon matikassa ihan hullun huono
8. vihaan aina välillä koulua (kuka nyt ei..)
9. plus varsinkin nää seiskan idiootit ala-asteen herätykset ♥ asdfg 
10. Oon edelleen jotenkin surullinen
11. varmaan sen takia kun on niin ikävä kaikkia ...
12. oon ratsastanu kohta 6vuotta (outoa ;o)
13. oon edelleen aika surkea,monien asioiden takia... -.-
14. oon vihanen kun ei oo mitään vuokrahemulia
15. mulla on salaisuus, mikä voi maybe toteutua
16. ylläri juttua mun kaverille XDXD
17. huomenna nään elisan ♥
18. oon tuntenu elisan about 10 vuotta o;
19. tutustuttiin mun vanhan kodin lähellä (:
20. katon tällä hetkellä japsulaista leffaa Ponyo rantakalliolla
21. tykkään lasketella (:
22. ..mutta en oo vieläkään menny ..
23 tykkään tosi paljon katsoa leffoja
24. ja sitä enenmän kuunella musiikkia !
25. Stressaan helposti
26. huomenna on myös vissiinkin myös musiikin koe,ja soitetaan Smoke on the Water
27. Ennen en ollu mitenkää erityisemmi koneella hulluna, mut nykysi ku oon kotona en tee mitää muuta ku
syön ja dataan.
28. öää lagin ja änkytän aika paljon o:
29. olen onnellinen kun ensivuonna ois yläaste !
 31. Ostelen aika paljon herkkuja ja mun rahat menee suurimmaks osaks niihin
32. mut haluisin tehä mun vaatekaappiin muutoksen
33. ja haluisin vaan yksinkertaisest ihan sikana vaatteita lisää !
34. monet sanoo että näytän pari vuotta vamhemmalta mitä oikeasti oon
35. vihaan mun hiuksia,ne on liian lyhyet ja ohuet ja asd -.-
36. Näitä faktoja on kiva miettiä :3
37. Oon lyhyt mutta liian pitkä ;_;
38. :3 on ihana hymiö
39. Vihaan tunnetta kun oma vaatekoko ei ookkaa enää sopiva !!!
40. mulla on hassu koira tara ;)
41. tara ei oo oikeastaan koira,vaan possu
42. Mun kaverit sanoo mua vajaaks mut en ite oo koskaan hyväksyny sitä tosi(not)asiaa
43.  nauretaan mun siskon kanssa tälle elokuvalle ;D
44. tekee taas mieli jotain kirpeetä karkkia O;
45. ylipuolet vielä
46. Haluisin pitkät ja paksut hiukset
47. ....mutta omistan lyhyet ja ohuet hiukset
48. 2012 kesästä tulee aika paras !
49. en keksi enään
50. En tykkää mun ulkonäöstä yhtään
51. En omista kovin hyvää itsetuntoo
52. ...johtuen varmaan ulkonäköön liittyvistä huomautteluista ja kettuiluista
53. vooi täs leffas toi ponyo on hullun söpö
54. Mun nukkumaanmenoajat aina vaihtelee, joskus meen nukkuu jo 10 joskus kukun johonkin kahteen
55. Rakastan tulla kotiin reissusta, koska saa nukkua omassa sängyssä ja olla koneella vapaasti♥
56. ...Toisaalta mukavalta reissulta on tyhmä palata kotiin :(
57. En muista melkein ikinä biisien nimiä
58. Lempiartistia mulla ei oo, kuuntelen kaikkea mikä kuulostaa hyvältä
59.  ja mulla on kännykässä 93biisiä
60. mulla on kamerasna canonin tonnisatadee,ja rakastan sitä ♥
61. Tajuan joka vuosi miten nolo oon vuos taaksepäin ollu :< 
62. En tykkää yhtään mun luokasta
63.  tai koko koulusta
64. mut meidän ope on kiva (:
 65. nyt meidän koira mököttää
66. [x] kinosti
67. onnitelut sille joka jaksaa lukea tätä (y)
68. tsihihi naurattaa
69. no idea
70. meidän koira vinkuu jos ei pääse takapihalle,mut jos pääsee niin sit se haukkuu jollekkin puulle -.-
71. Mun sosiaalinen elämä katoais jos fb vietäis (ajatuski saa vavahtamaan)
72. olen siis fb mut juu ihansama
73. mulla naksuu niska,nilkat,ranteet ja kai sormetki ihan hulluna niin mua sanotaan oudoks tai sillee kun ne on hulluja
74. Oon tehny tätä testiä hullun kauan!
75. Tykkään syyä♥
76. ...ja sen myös huomaa...
77. vihaan kattoo peiliin :D:D
78. en nauti siitä sen takia koska ulkonäköni on mun mielestä jotain järkyttävää
79.[x] kinosti part 2
80. joten niinkun huomaan olen seurannut jonkin verran bb ohjelmaa
81. En ennen tullu toimeen kauheen hyvin omanikästeni kanssa, mun suurin osa kavereista oli mua vuoden pari vanhempia
82. on edelleen vähän vanhempia kamuja, mut on omankin ikäsiä jonkin verran (==
83. tää blogger on aika tyhymä
84. haluun turkkiin ! );
85. se oli paras paikka
86. kello on jotenki liian paljon
87. Musta tuntuu välillä että kaikki paha tapahtuu vaan mulle, eikä kukaan muu ymmärrä mua
88. stressaan  huomista koetta :s
89. mietin että muuttuks tää fontti vai näkeeks mun silmät harhoja?
90. Tajusin ettei se muuttunukaa vaan koko muuttu :o
91. Nyt tajusin että myös se fontti muuttu ಠ_ಠ
92. mulla on ikävä varsinkin hulda ponia
93. Se oli paras<3 
94. ja on edelleen
95. mut se on kaukana
96. niinkuin kaikki muukin
97. oon jo näi pitkällä, nyt yritän skarpata !
98. oon tosi ailahtelevainen
99. unohdan liian paljon liian paljon kaikkee
100. Oon varma että tän jälkee mulle tulee mieleen kaikkia hauskoja faktoja lisää ja harmittelen ku en laittanu niitä ;_;

hahha toivottavasti jaksoitte ! nomutjoo tylsää on ja näi niin keksin vaan jotain !
Huomisiin ! by~~ninja_pinja
Haasteen annan Tiialle(sorisori) Minja ja Saaralle ;) lällälää siitäs saitte ! buahahaha



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti