Sivut

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Erikoispostaus ideoita ?

Mooi, olin tänään tallilla,niin oikeastaan eii oo mitään kerrottavaa :D En tehny mitään erikoista,niin teitä ei varmaankaan kiinnosta..mut tuli hinku tehä joku erikoispostaus,mutta en tiiä yhtään minkä tekisin.
Muutenkin suunnitelmat on menny huonosti,ois kiva päästä sinne Jahvetin&Kalevin luo,joista piti tulla mun+mun kaverin Elisan vuokraheboja. Meille ei vaan käy nää aikataulut ja sit sille omistajallekkaan ei käy mikään päivä,ja tottakai sen pitäis kattoo miten mä ratsastan sillä...Tekee mieli ragee tai jotain,kun ei mikään nyt oikeen mee hyvin -.-
No mutta,haluisin tehä kovasti videopostauksen,mutta harmivaan kun mistä mä oikeen teen,ei oo mitään erikoistatallipäivää kun siel puhistan karsinoita ja näin. Ja sit ei oo ketään edelleenkään vuokraa kestä tekis..ARHG ! Katon toisten hienoja videopostauksia,niin mäki haluun ;<

Tällänen ihana,kuvaton postaus ja teitä kinosti ihan varmasti se,mut ainakin vein teiän aikaa tähän... :D:D jo o kauhee teiniangst ehkä mä lopetan tän vollottamisen, huomeena kummnkin ratsastamaan,toivottavasti ois kiva tunti kun nyt ei oo tullut ratsasteltua,kun tunteja on peruttu pakkasten takia yms.

Joten huomiseen,toivottavasti paremman mielen+kuvien jaja semmonen kiinnostava pitkä texti tulis, kun niitä on ollut aika vähän viimeaikoina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti