Sivut

tiistai 7. helmikuuta 2012

Apasionata, "Together forever"

Sorisorisori kun en oo kirjoitellut ! Oon hihkuttanu Apasionatasta viikkotolkulla mutta en sitte ookkaan jaksannu postailla siitä :/:/   No,aloitetaanpas alusta,eli perjantaista !


Perjantai 3.2.2012

Menin Minjalle siis perjantaina yöksi. Mentiin ostamaan paaaljon karkkia,pizzaa ja limsaa. Siinä oli tosi kiva
-26 asteen pakkasessa yrittää kantaa ne Minjalle ! Katottiin Step Up 2, ja valvottiin vielä vähän aikaa,sitten nukkumaan (:

Lauantai 4.2.2012

Herättiin Minjan kanssa puol seiska,eikä sekään riittänyt, koska melkein myöhästyttiin !
Bussi matka meni hyvin,ei tuntunut edes pitkältä, istuin Minjan kanssa. Pysähdyttiin myös "kahville", missä useimmat söi pientä purtavaa mutta mulla jäi lompakko bussiin..
Sitten katottiin bussissa Hamekyttä 3, oli hauskaa ! :D
Oltiinkin sitten jo Hartwall Aareenalla, ja Apasionata voi alkaa !
Apasionata oli mahtava,tunnelma oli katossa ja tehtiin aaltojakin ! Sitten ne hevoset oli ihania ja muutenkin oli tosi hienon näkönen se kaikki :`) Mentiin sitten syömään ja kotiin. Paluumatka meni kans nopeesti ja istuin oikeastaan Jutan,Eevan,Maijan,Hannan ja Hennan kanssa. Meni aika lujaa,oli hauskaa ja oltiin vähän sokerihumalassa :`D Soiteltiin pilapuheluita mm. Helenelle ja Minjalle,bussiin toiseen päähän. Koska me istuttiin ihan takana,ja muutenkin :D:D
Tossa on sitten pikkunen video,tosta lauantai päevästä !






Huomenna kirjotan, meen vissiinkin tallille. Tänään ja eile eikä sununtaina oo tapahtunu mitään outoa, paitsi se että sunnutaina meidän auto hyyty keskelle tietä, ja piti kävellä kotiin. Ja eile hullu pappa huus mun ja mun kavererille kun mentiin kouluun "Tytöt,muistakaa viitata kun mä en koskaan muistanu koulussa viitata" Se poltti piippua ja tais olla vähän sekasi...ja myös meiän katto vuotaa :``D Mutta,ei oikein muuta oo ollut,matikan koe tulee kohta ja oon ihan hermona ! :/

Huomisiin ! by ~ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti