Sivut

maanantai 13. helmikuuta 2012

call me maybe

Noniin,nyt sit postaan tälleen pikapika. Eli sori vaan tosta viimesest uskon että tosi monta kiinnostaa tollanen (y) :D: mut juu enivei jos joku luki tosi tarkkaan,niin mun piti olla tänään mun kaverin Elisan kanssa. No,nyt tuli muustos. Meillä on joku vanhempai-ilta tänään,mihin pitää tulla oppilaskin mukaan. Jutellaan leirikoulusta tms. Ja sain tänään aamulla kuulla että huomenna on ystävänpäivä ! Noni jes..ja sit kaikki luokkalaiset vaan "mulla on sulle kortti ihg", niin mulla ei oo mitään D: En kerkee tuhertaa yhessä illassa,ja tää "päivä" menee sitten niille "tärkeimille" ystäville ostelemaan ystävänpäivälahjoja. Ja illalla on se juttu niinku..
Olin suunitellu niinku kaiken Elisan kaa,mut huomenna kai sitten ? Ja nyt mulla on ihan mahtavia ideoita mun kavereille lahjaks ! hihii (;
No mutta,päätänpä kohta lähteä, ja muuten meillä oli se matikan koe, ja uskon että en saa 6parempaa :D:D
Ja sit meillä oli viel se musiikin koe nii sain 7½ , ja minjan kanssa sitten tehtiin meidän kokeista paperilennokit ja sit yritettiin niillä kisata jotain c(:





Tätä biisiä ihkutetaan kokoajan mut tää on kyllä aika ihana ! Kattokaas tonne musiikkivideon loppuun saakka ! ((;








Huomisiin ! by~pika bloggaajanne ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti