Sivut

torstai 13. lokakuuta 2011

ANTEEKS !

Sori kaikki kun en oo kirjottanut ;/ kun on pitänyt, niin sit oon unohtanut läksyt. Ja koulu menee nyt kumminkin tän edelle. En kirjoittanut tarkotuksella maanantaita koska se oli niiiiin tylsä päivä ilman Tiiaa. Tiistai on pakko kirjottaa ! Todella mielenkiintoinen päivä ;)Eli tiistai 11.10. Ekaks heräsin siinä 20 vaille seitsemän. Oli todella vaikeaa nousta. No, sitten viimeiseksi olin harjaamassa hampaita kunnes kello oli jo puol kahdeksan ! 5min sitten ois pitänyt lähtee kävelee bussipysäkille. Nopeesti kiiruhdin pysäkille päin ja näin että linkki meni ohi. Silloin kävelin rauhassa takaisin kotiin koska ajattelin mennä pyörällä ja mulla meni jotain 10-15min pyräilessä kouluun. No, jätin lapun keittiön pöydälle ettei äiti ihmettele miksi menin pyörällä. Menin avamaan lukkoa ja lukko oli jotenkin lukossa. Se ei vain auennut vaikka kuinka rämpytin. Juoksin hakemaan äidin. Äiti tuli unenpöpperössä avamaan lukkoani, muttei äitikään saanut. Siskoni pyörällä en voinut mennä koska avaimet oli Tiialla. Oli enään yksi vaihtoehto : äitin pyörä. Äiti haki avaimet ja lähdin niiin nopeasti polkemaan kun pystyin. Pyörä oli aika ihanan jätti minulle joten kun poljin niin jalkani olivat ihan suorat. Ei toki ketuttanut. Kun pääsin kortepohjaan aika moni katsoi minua ´mitä vittua` ilmeellä. Kun tulin kouluun ajattelin etten myöhästynyt koska jotain tyyppejä oli pihalla. Mutta kun menin eteenpäin kello oli 5 yli. No ei mun maailma nyt tietenkään kaatunut siihen, mutta oli aika hengästynyt kun pyöräilin niin kovaa. Että sellasta (Y) Menin koulusta suoraan Minjalle. Yritin kyytsätä Minjaa mutta se oli vaikeaa kun hädin tuskin osasin ite pyöräillä sillä. Tässä on videopostaus siitä kun olin Minjalla. Siinä meni se tiistai ilta kun yritin tehdä tätä videoo mutten kerennyt.

                    
                                      toivottavasti tää video näkyy !

Keskiviikko 12.10 

Koulussa ei ollut mitään erikoista. Paitsi se että tehtiin fysikan koe, mutta saatiin käyttää kirjaa. Aika rentoo. Sain kumminkin vaan 8½. No, se on hyvä mutta luulin että saisin paremman kun kirjakin oli apuna. Menin kotiin bussilla ja oli hirveä kyyylmä. Kotona olin koneella ja katsoin telkkaria. Sitten onneks isi tuli kotiin ja ystävällisesti vei mut tallille. Tallilla kuvasin Minjaa, Merin ja Satun kaa. Sitten harjattiin Brita Minjan kanssa kun sillä välin Satu harjasi Raikun ja Meri kuvaili Satun kameralla.No ei tosta päivästä sit ton enenpää :D

No kiitoooos jos jaksat vielä lukea minua! Kirjoitan tästä päivästä vasta huomenna, kello on jo paljon. Syyslomalla yritän sitten taas tsempata ;) Ja huomenna alkaa syysloma ♥ jaja Tiia tulee tetistä (: no, Huomisniin ! by: ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti