Sivut

sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Banthai-Deli Ravintola

Moi taas! Ajattelin tässä mainita, että jos viittisitte kertoa minkälaisista postauksista tykkäisitte? Itse ajattelin jotain video,lempi vaate tai huone-postauksia. Olisi kiva kuulla mistä tykkäisitte ite (: Mutta uskon että ainakin Lempi vaate postaus tulisi pian. Mutta asiaan. Heräsin tänään yhdeltätoista koska olin valvonut kahteen asti yöllä. Aamulla en tehnyt oikein mitään. Piti siivota huone, mutta se kyllä ihan samalta näyttää kun eilenkin eli ihan kuin pyörremyrsky olisi käynyt huoneessani XD. No, datailin vähän aikaa, kunnes lähdimme syömään. Päätimme mennä Banthai-Deliin. Rakastan kiinalaista ja thaimaalaista ruokaa ♥ Otin keltanuudelia, kasviksia ja kanaa (: NAM! Itse luulin että olin ihan täynnä etten jaksaisi jälkkäriä joten äiti,isi ja siskoni Tiia ottivat friteerattua banaania ja ananasta. Sitten siinä katsellessa olisi mahaan vielä vähän mahtunutkin. No, äiti ja isi eivät jaksaneet syödä kokonaan niin sain heiltä ;) Kun olimme syöneet menimme Pavilionkiin kissa näyttelyyn. Mutta hei, mähän olen kissoille allerginen (kyllä, luit oikein. Rakastan kissoja mutten voi silittää niitä koska olen allerginen, mutta meillä oli kumminkin n.5 vuotta sitten vielä kissa nimeltä Misu ♥) Olimme kissanäyttelyssä ja katsoin kuinka tuomarit koskettelivat ja läpräilivät kissoja kun tarkastivat niitä. Huomasin itsekkin että kissat ei kyllä siitä tykännyt kun niitä törkittiin. Meidän oli aika lähteä kun alkoi jo vähän kutittamaan kaulasta :/ Kun tulimme kotiin autoin Tiia vaate postaukseen ja kuvasin sitä. Sitten olikin jo minun vuoro lenkittää koiramme Taraa. Tara oli innoissaan kun mentiin metsään. Kun tulin kotiin niin tein videota (minulla on siis youtube käyttäjä nimeltä: NiinjAPiinjA, en tee nyt niin hyviä videoita mielestäni koska teen ne elokuvatyökalulla -.-) Katselin Tiian laukkua kun lähtee huomenna sinne tettiin. Mitäköhän silloin keksin?


Olen unohtanut ketoa Keski-Suomen Ratsastuskeskuksesta (eli Larjan Tallista) Eli siis olen käynyt Larjoilla kesäleireillä vuodesta 2008. Ihana paikka ♥ Olen käynyt muutenkin kyläilemässä (: Tiiakin sitten ensinmäiseni leirin jälkeen tuli mukaani joten nytten molemmat olemme käyneet siellä kesäsin. No kumminkin, Tiia saa olla ihanien Larjojen kanssa sekä ihanien Larjojen hevosten kanssa ): Sillä aikaa minä teen koulutöitä ypöyksin :'( nyyh. Mutta muuta ei ole tapahtunut tänään, tosiaankin taidamme Minjan kanssa mennä valittamaan Seppälään jos on pokkaa niistä tekokynsistä. Kynsien pahvi hommelin takana näkyy liima, eikä lue mitään ettei olisi liimaa. Kyllä pitäisi lukea, koska olen aina luullut että niisä on! Ihmettelette varmaan `Miksi käytät tekokynsiä` mutta ihan vaan sen takia että minun kynteni on niin lyhyet enkä osaa tehdä mitään hienoja kynsi maalauksia :( No, kellon on ihanasti taas joten menen tekemään läksyt. Ja Tanssii Tähtien kanssa tulee tänään. Toivottavasti ette luule että olen jotenkin laiska koulussa koska teen läksyni näin myöhään. Ongelma on vain se että tämä Blogin kirjoittaminen aina voittaa  iltaisin ja olen sellaista tyyppiä etten tee läksyjä heti koulun ´jälkeen. Mutta olen oikeasti kiitettävä koululainen.

Huomisiin! by: ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti