Sivut

maanantai 24. lokakuuta 2011

Bad hair day

Noniin nytten siis alkoi se perus maanantai. Oli kyllä todella ärsyttävää mennä sinne koulun hajuun opiskelemaan. Matikan tunnilla oikeastaan en osannut yhtään ;D Olin ihan puulla lyöty ! Olin unohtanut kaiken loman jälkeen. Mutta kerronpa sitten myöhemmin siitä.
Nyt kumminkin otsikosta päätellen olen todellakin menettänyt hermoni hiuksiini. Olin eilen unohtanut pestä hiukset niin tänään ne oli ihan likaiset. Päätinpä laittaa ponkkari ettei likaa näkisi mutta silloin huomasin kuinka kamala&paha juurikasvuni on. Olen syntymästi asti ollut plondi niin nyt olisi tyhmää värjätä hiukset ruskeiksi, mutta kun olen kyllästynyt tähän koko ajan juurikasvun peittämiseen :´( Että ois kiva jos kommentoisitte kumpi sopis paremmin? plondi vs. brunet  :D Voin ottaa ex koneeltani kuvia kun mulla kerran oli ruskeet hiukset mutta se oli kamala väri ja tuli sellaset kakan väriset D: Mutta jos ois sellanen ruskeen punertava? Katotaan nyt, itse olen ja aina  halunnutkin olla plondi mutta tänään kävi totuus ilme että hiukset oli kauheimmilaan. No mitä nyt yhdestä päivästä, mutta puhtaanakin hiukseni ovat kamalat...huooh..mutta alotetaan nytten kumminkin -------->

En ollut yhtään niin väsynyt kun oletin :O Olinhan toki väsynyt mutten niin paljon kun 7 aamuissa. No mähän menin onneksin 9 joten pystyin nukkumaan 8 asti (:  Vedin puurot naamaani ja sitten menin taistelemaan hiuksieni kanssa. Koulussa oli aika perus. Matikan tunnilla siis tosiaan olin sillee ' wtf mites tää menikään?' ;D
Mutta juu kotiin pääsin jo yhdeltä ♥
Katoin taas Pirates of the Caribbean. Ne leffat on niin mahtavia ! Johhny Depp on niin paras ♥ Harmittaa kun nyt ei enään tehdä noita Pirates of the Caribbean, se - vierailla verillä oli vika leffa ): nyyh...Johnny Depp eläytyy siihen Jack Sparrow niin hyvin ;D   



No niin sitten kun olin dataillut menin lenkittämään koirani Taraa. Eka ei huvittanut, mutta sitten olin ihan iloinen kun menin lenkkeilemään Taran kanssa kirpeään syys-säähän. Ekaksi meinasin mennä vielä pitenmälle lenkille mutta näpit oli niin jäässä kun olin ottanut kuvia. Koirakin oli vinkumassa siellä lyhyemmän reitin kohalla, tais olla tassuille vilu.  No mentiin sitten lyhempää kautta mutta oli se ihan riittävän pitkä. Käydään siis aina aamulenkin ja päivälenkin metsässä. Yritetään tehdä niin pitkiä lenkkiä kun vaan pystytään, että koira pysyisi hyvässä kunnossa ;D Voin kyllä paljastaa että Tara on hieman lihava. Ja myös sen että joskus oon ollut sillee 'en jaksa' mennä lenkittää koiraa. Mutta kyllä se elämä ois niin mustavalkosta ilman Tara koiraa ! Ja itse olen lenkkeilyt ja käynyt ulkona paljon enenmän kun koira on. Itse en varmaan lenkkeilisi jos koko koiraa ei olisi :D Mutta niin nyt oli sellanen mukava lenkki ja nyt on sitten mentävä.
     

                                            tämmönen hieno kuollut kasvi :D


                                           muokattuna



                                              ei muokattuna, eli juu on aika ankeeta tää syksy jos ei noin
                                         vihreen kesäseks muokkaa (:





                    
                                           Ajatella että minun digikamerani pystyy tähän ! Wau!



                                               Tara ♥                                 
                                            
                                      
                                      
                                           
                                              
            

 Niinkuin huomaatte tylsää on ollut kun ei ole mitään erityistä tapahtunut :/ No juups lopettelenpa huomisiin ! ~ by: ninja_pinja~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti