Sivut

lauantai 29. lokakuuta 2011

Rosso

Noniin sori vaan kun en oo kirjoittanut 2 päivään ! D: Ei oo ollut aikaa ja nytkin menee aika tiukille. Oon siis ollut vaan tallilla ja sit oon kattonut Taru Sormusten Herrasta. Oon kattonyt kaikki jo ennaltaan 1 kerran, mut nyt oli sellanen tunne et oli pakko kattoo uudestaan ! Mahtava leffa (:
Enivei tänään olin äidin ja Tiian kanssa kaupungilla ostelemassa mulle toppatakkia mutta tuli muutakin vähän matkaan ;)

Menin ekaksi Tiian kanssa h&m kun sillä välin äiti meni johonkin sisustuskauppaan. Löysin hetisen toppatakin mitä olinkin jo katellut. Se on niin kauan ollut jo siellä et nyt siitä sai 30% alennusta (: Kun äiti tuli niin kokeilin sitä ja se oli sopiva niin päätettiin ostaa se.


                                      lämmin toppatakki h&m. Anteeks tää kuva, ei ollut kuvaajaa kuka kuvais mua toi takki päällä ja en jaksanu alkaa etsimään  itselaukasinta mun kamerasta. Kun ei ollut muuta paikkaa niin päätin laittaa sitten vessan lattialle ;D



                                        Sitten oli tylsää niin kokeilin pystyykö mun kameralla ottaa hienoja lähikuvia ja mun mielestä tää on ihan hieno ! Oishan se järkkärikin aika jeesbox ;)



Sitten kun mentiin alas niin siellä oli neuleita 50% alennuksessa ! Äiti oli jotenkin hyvällä päällä ja suostu ostaa mulle 2 neuletakkia (: Ei ne oikein maksanutkaan mitään.




                                 Tässä on ensinmäinen alennuksesta löydetty neuletakki h&m (:



                         


Sitten tässä on toinen niistä. Tämä on mun lemppari jotenkin, niin kivan värinen näin syksyyn (:




                                       Tää on niinkun ruskeen ja harmaan yhdistys :D





                          h&m on kyllä se 1# paikka , en löydä mistään muualta melkeinpä kun vaan sieltä♥


Sitten kun oltiin shoppailtu mentiin Rossoon syömään. Otin Tiian kanssa broilerifoca. Se on italiainen leipä jonka sisällä on kanaa,mozzarellaa, kinkkua yms. Myös ranskiksia todella hyvässä kastikkeessa. Se oli tosi hyvää ! (: Kun oltiin syöty mentiin kotiin kaupan kautta. Söin karkkia ja katoin leffan loppuun. Kävin sitten saunassa ja nyt olen koneella. Tosi ihanaa nukkua myöhään kun oon 4 päivänä herännyt seiskalta -.-
Mutta nyt oli taas tälläinen pikapika postaus, keskiviikosta ja torstaista kirjoitin eilen mutta ne katos jonnekkin yht´äkkiä. Huomisiin  by: ninja_pinja ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti