Sivut

maanantai 31. lokakuuta 2011

ft. Minja

Noniin nyt pääsin vihdoin tähän päivään kun piti kirjoittaa eilinen äsken :D Mutta heräsin kaheksalta vähän vaan väsytti ja sit puin vaatteet ja kun kaikki oli valmista laitoin uuden takin päälle ja kouluun.
Koulussa ei mitään ihmeellistä. Tylsää oli mutta kerrankin oli syötävää ruokaa ! tsihihi (;
Kun tulin kotiin lähdin Minjan kanssa kaupungille ostelemaan juhliin halloween koristeita. Käytiin ostelemassa paaljon kaikkea ja aika halvallakin sai (: Sitten mentiin Arnoldsiin syömään. Söin donitsia ♥ namii !


                                               laatu nyt on sitä mitä on :D


                                                juomani ;)



                                                      rakastan (; ♥


Sit tulin kottiinpi ja on kauheen pimeä jo joskus viieltä :<< Mutta arvatkaa mitä? Hukkasin mun yhden neulepuikon ! Apua! Mun piti (pitäis) tehä peukaloon asti, mut mama sano (eli äiti) ettei mun tarvii tehdä koska se oli mennyt niin perseelleen jo silleen että jnt ihme lenkkejä. Mutta sanon opelle että oon niin apiana etten vaan osaa että kiitos mutta ei kiitos ;D Eikun ihan oikeesti en osaa ja äitikin sano etten mä osaa, niin ei mun tarvii tehdä !

Mutta anteeksi kun kirjoitin näin lyhyesti koska koulussa ei ollut ihmeempiä ja en voi kertoa mitä ostettiin tai tarkemmin kun vieraat näkisivät muuten ;) tämmönen nopea ja huono nyt :D

p.s Tuplaa ei siis lopeteta ♥ Omistajat päätti laittaa sen eläkeelle jonnekkin muuhun paikkaan ja olen iloinen mutta Tupla on sunut Larjoilla 20 vuotta ja Tuplan bff on Vamppi. Vamppi ja Tupla ovat erottomat ja se mua pelottaakin D: Jos Tupla ei pärjää ilman Vamppia niin sitten en tiedä mitä ne tekee sille. Mutta jos se pärjää siellä olen iloinen ettei hyvää hevosta lopeteta, mutten kumminkaan nää Tupsua enään about koskaan? Mutta parempi että Tupsulla on hyvä olla kun taas olla haudassa D: Tupun videokin on nyt valmis (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti