Sivut

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

† ~♥ sä oot se jonka löydän aina uudelleen ♥~ † 2007-2011

Anteeks kun en ole kirjoitellut. Olen ollut tosi tolaltani, koska on taas lähtenyt ihana rakas hevonen elämästäni...
 Ullor eli toisin sanoen Ykä lopetettiin torstaina. Ykän lopetuksen syytä en oikein tiedä, varmaankin sen takia kun Ykällä oli jalka/selkävaivoja. Mutta silti Ykä olisi voitu myydä jonnekkin maatilalle missä viettää eläkepäiviä. Ykällä ei minun mielestä ollut niin suuria kipuja kumminkaan...mutta kumminkin piti jaksaa vielä ratsii sinä päivänä.
 Ykä oli liiankin tärkeä, tunsin Ykän n.4 vuotta. Nyt vasta tajuan oikeasti että kun menen tallille niin ei ole sitä maailman ihaninta hepoa odottamassa. Ykä oli siis minulle tärkeä, ratsin Ykällä siinä about 2009 vuonna eniten ennenkuin Ykälle tuli vaivoja. Ykällä ratsastin viimeisen kerran, ja silloin mentiin laukkaympyröitä (oon vissiinkin kirjoittanut siitä?) ja se oli ihaninta ♥ Olen heti silleen ''hetikun ykä tulee taas meidän tunnille haluun ehdottomasti sen''.  Nyt oon miettinyt tätä ja oon vasta nyt sisäistänyt asian. Tämähän on ihan hirveetä.
Ykä oli kiltein ja melkeinpä killerin tuntsareitten osaavin hepo. Koulu oli Ykällä kun lastenleikkiä. Ja esteetkin oli silleen no problem. Nyt on hirveän ikävä ja on pakko tehdä (again..) muisto video. Ykä oli kumminkin yksi tärkeimmistä hevosista killerillä. Miksi kaikki lähtevät pois....? 



                                             REST IN PEACE MY LOVE ♥
                                                 2007-2011 

                       ''Niin tahtoisin kanssas kulkea ja pahalta silmäs sulkea''

                         '' Mutta viereiltäin mun täytyy nyt sun kääntyä pois''

                            '' Sinä lähdet, mutta muistot jäävät sydänmeeni''




                                        Tässä on yksi kuva siitä, kun pääsin viimeisen kerran Ykän selkään.
Huomaatteko miten Ykä pisti päänsä ratsi openi Marjon syliin, koska oli sillä hetkellä maailman onnelisin kun pääsi tunnille. Ykä rakasti tuntityöskentelyä, oli unelma hevonen ♥


Sainpas tämän nyt tehtyä. Video tulee sittenkun pystyn/jaksan sen tehdä. En nyt jaksa kertoa eilisistä ''bileistä'' joissa oli meri,tiia,helene,sanni,satu,susku,hilla+ minä ja minja ja me siis järkättiin ne. Oli hauskaa ja sain Ykän mielestäni edes hetkeksi poies..kirjoittelen sittenpi huomenna.

Tosiaan viimeksi lopetetuin hevonen oli Greysy. Greysyn tunnin sellaisen 3 vuotta. Greysyhän oli tärkeämpi kun Ykä minulle, niin tärkeä ettei vieläkään ole parantunut sydän siitä kun Greysy lähti. Greysy lopetettiin 2010 kesällä ja löydät lisätietoa ''memories'' postauksesta.

Eipäs muuta huomisiin, by:  surullinen bloggaajanne ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti