Sivut

lauantai 26. marraskuuta 2011

Lenkkeilyä


























Niinkuin kuvista/otsikosta näkee niin oon lenkkeilyt tänään. Ekaksi kävin käyttämässä Taran aamulenkillä. (Niinkuin ylemmistä kuvista huomaa)
Sen jälkeen äippä&isukki meni Saarijärvelle viettämään jonkun tyypin 50v. synttäreitä ja ne tulis joskus illalla vasta takaisin.
Lähdettiin Tiian kanssa sitten n. puol kolmelta lenkittämään meidän koiraa päiväpisuilla. Aateltiin tehdä pitkä lenkki joten mentiin Laajavuoreen.
Käveltiin sinne ja mentiin sitten yhden kallion päälle. Siellä syötiin eväät mm. suklaata ja Taralle koiran nameja.















evästelemässä



laaaatua



Sitten kun oltiin syöty niin mentiin jatkamaan matkaa. Sit yhdessä alamäessä Tiia kaatu XD Sitten kun mua nauratti niin paljon niin sit mäkin kaaduin. Ja kun Tiia oli päässyt ylös niin se kaatu uudestaan. Tara hädissään tuli nuolemaan meitä. Naurettiin sitten aika kauan sille :D



Pelasin loppu illan the Sims3 ja dataillen. Kävin suihkussa ja katson juuri nyt Pirates of the Caribean. (taas♥)

Tälläinen postaus tänään, ei ole niin erikoista tapahtunut. Olen epätoivoisesti etsinyt vuokraponia mutta en mistään löydä. Olen sellaiset 3.vuotta etsinyt mutten ole vieläkään löytänyt. Kaverini etsi 2kk ja löysi heti :o Nyt yks toinenkin kaveri löys vuokraponin ja mä oon nyt ilman mitään -.-'

Huomisiin ! by~ ninja_pinja (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti