Sivut

torstai 24. marraskuuta 2011

Joulutoiveeni

Anteeks kun en ole kirjoitellut , on ollut paljon kokeita ja päivät tylsiä D: Tässä kumminkin tämmöinen joululahjatoivelista.




1. Järjestelmäkamera ! Sitä oon halunnut jo kauan. Mun unelma ois Canon Eos 60D mutta se on sairaan kallis ja tiedän että en todellakaan voi saada sitä. Ja toi ois mun eka järkkäri niin en nyt kovin ammatikameraa tarvii. Ois kiva joku Canon mutta tykkään myös paljon Nikon d3100 että pyydän sitä (: Ja jos sekin on liian kallis niin sitten joku vaan :D 


2. Rahaa ;) Ihan vaan sen takia kun äiti&isi ei osaa mulle mitään ostaa niin voisin sitten ihan ite (:

3. h&m lahjakortti(lahjakortteja) ;D Sama melkein kun raha niin melkeinpä ihan sama kumman saan, mutta h&m on se lempikauppa.  ( ja mulla on sairaaas vaatekuume )

4. Tommoset uggit. En tiedä löytyykö tollasia, ja voin itsekkin tolla rahalla minkä saan(jos saan) niin etsiä mulle talvikengät mutta etin jotain tollasta. ps. en halua tavallisia uggeja !

5. KingsLand toppatakki. Eli jos joku ei siis tiedä niin ihan vaan ratsastukseen. Mulla ei oo tällä hetkellä ratsastustoppatakkia niin KL ois se mitä toivon (:  KL on kallis sekin merkki tuote...punainen ois kiva väri (:

6. Ruudulliset rats.housut. Ei ole pakolliset, sellaset ois vaan aika jeesit. Kun noi mun ruskeet on vähän tylsät mutta nekin kelpää.



Siinä ois. Tärkeimmät ois järkkäri&KL takki.  Turhia oli jotkut mutta kumminkin sellasia mitä haluaisin.
Ja mulle kelpaa vaan noi tärkeimmät koska kummatkin on kalliita. Ja saan sukulaisilta,kavereilta enivei niin voin pyytää niiltä jotain noista, jos mama&isukki ostais nuo kalliit (:
Kohta on joulu, jee ! Rakastan joulua niiiiin paljon ♥ Luntakin oli äsken, mutta siinä se meni -.-''


Tänään mulla on rats.tunti niin kirjoittelen siitä sitten (:  Toivottavasti kukaan ei luullut että oon lopettanut bloggaamisen :´´)




                                                   moi


By ~ ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti