Sivut

keskiviikko 16. marraskuuta 2011

matikan koe vai essee ?

Noniin tiedän että tää kuullostaa idioottimaiselta muttas en tiedä kumpaan luen, matikan vai historian esseeseen D: Sitten ois vielä uskononkin koe...miten sit ensvuonna pärjään hengissä koeviikoista?
Mutta matikka on mulle aina ollut se hankalin. Paras numeroni oli viime vuon. 6½ ! ;o ♥ Mutta essee on niin haastava ja siihen pitää harjoitella kunnolla mutta niin,siis on kokeita(ei paljon mutta on haastavia) niin pitää harjoitella.sitten ois neuletyö. Ja kavereitakin pitää nähdä samoin tallilla pitää käydä ! Huooh mulla on aina
näin ''kiirettä'' :´´)
Mutta olin siis tänään tallilla, siellä tapahtu yhdelle tytölle tapaturma :/ olin sielä Minjan + muitten ja hoitelin ja katoin Minjan tuntia. En kerennyt tehdä oikein anything kooska meni nini kiirreelliseks lähtö ja piti säätää 3 eri kaupassa ;D Mutta kumminkin pelkkä tallilla oloilu tuo hyvää mieltä ! ((:
Huomenna i promise kirjoitella paremmin, kun on ratsastuskin. Tää menee tälläseks lyhyeksi. Ja on aika naurettavaa että yläasteella on koe-viikkoja enkä nyt pärjää 3 kokeesta ? :D Kuvailin myös Taraa ja teen Saikusta videota , mulla on se ongelma kun 1 video on tehty toinen pitää aloittaa :D

huomenna on jo torstai ♥ viikko hujahtaa nopeasti (: hyviiä öitä, meen itsekkin koisimaan kun seiskan herätykset näin vaikeita zzzzZZzzzZ........
huomisiin ! by: ninja_pinja


p.s [x] kinosti

1 kommentti: