Sivut

tiistai 8. marraskuuta 2011

We found love

Moii everyone. Yritän kirjoitella nyt joka pvä, vaikka ykän lopettaminen yhä sattuu :´´'( tänään oli jeesbox päivä. Kun heräsin olin sillee ''no et tod herää'' mut pakkohan oli :D
Eka meillä oli 2h kässää. Olin sillee nöy koska oikeesti oon niiiiin sairaan pahasti jäljessä -.- mutta oon sairaan tyytyväinen tän päivän tuntiin. Oikeesti. Tein sairaan nopeesti ja kaikki meni jetsulleen :)! Sain paljon tehtyä mutta silti oon paljon jäljessä o;

                                   tän kuvan otin sunnuntaina, pitäis olla jo toinen lapanen valmis ja tää on mun eka :´´)


                                         jä tässä on tänään otettu. Näättekö edes eroa? Ei sitä kuvasta nää varmaan oikein hyvin, mutta on tossa iso muutos vaikka vieläkin oon paljon jäljessä :D


Sitten matikan tunnilla nauroin koko tunnin ? :´´D emt repesin vaan kaikkílle meiän luokkalaisten läpille :D
Mutta juuh meil oli sit kuvista ja tehtiin isänpäivä kortit sen jälkeen tehtiin viel äikänkin tunti sitä ! höllii ♥
Sitten oli vielä uskontoa.
Kun tulin kotiin olin ostanut rakkautani eli suklaata ♥ Ja tein tuntipuol tota neuletyötä. Ehkä noista jopa lapaset tulee ;)




CHOKOLATE ♥



NIIN JOO tosiaan kuuntelin myös samalla musiikkia, tääkin on ihana biisi ! Britney SApearsin Crinimsl (: i like it
Sitten menin kamulleni Sussulle. Tehtiin inside kokkausta ja sitten Sussu näytti mulle ihanan biisin !
Tästä tuli tää otsikkokin sitten (: Riksulla on kyllä ihania lauluja (:

Sitten kuvailtiin Sussun kanssa. Sussulla on liiankin ihana järkkäri. Mäki haluun ! ): Sitten mäki testasin hah !




                                                Järkkri on kaveri ;)      '
                                           
Sittenkun oli aika lähteä niin kun menin potkulaudalla kotiin (Sussu asuu n. 100m päästä mun kotoa) niin kaaduin ! hahha se kyl sattu :/ Sittenkun menin yhtä alamäkee niin siinäkin melkein kaadu D: Yritin mennä coolisti yhdellä kädellä, lol XD.
Kotona sitten tein läksyt ja kävin suihkussa. Taas tälläinen pikapostaus kun aina mulla on kiire -.-


Huomisiin by: kiireinen bloggaajanne ninja_pinja
          
                                                                                                                                                                                    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti