Sivut

maanantai 31. lokakuuta 2011

I wanna to party I wanna to samba I wanna live my life and FLY

Anteeks kun en kirjoittanut eilen )': Tällä blogilla on mua vastaan ja kun olin 2h sitä kirjoittanut niin se hävis yht´äkkiä -.- Mutta asiaan kirjoitan siis eilisestä eli sunnuntaista (:
Teen vähän niinkun ''kuvapostauksen'' kun tuli otettua kuvia niiiiin paljon eilen (:

Heräsin ja lähdin lenkittämään koirani Taraa aamupissille (:


















Sittenkun Tara kyllästy mun kuvauksiin, menin leikkimään ''kuvaajaa'' :´´)






                                tää on siis sammalta (: Mun mielestä tää on hullun hieno mun digikameralla ! ;)


Lenkin jälkeen datasin. Sitten lähettiin perheen kanssa pizzalle :)







                    Otettiin Tiian kanssa puokkiin Fantasia pizza täytteillä: kinkkua,katkarapua ja ananasta

Pizzaa odotellessa otin kuvia sitten aikani kuluksi (:



                                 Tää on siis jalopenoa, vaikka väri pettää mun mielestä tää on sairaan hieno (;




                                            no makeup ja muutenkin aika hehkee -.-




Sittenkun pizzat tuli niin eikun syömään ! (:


                                                     ennen...




                                           ...jälkeen


Sitten lähdettiin ja mentiin etsimään Makuunista leffaa. Sieltä ei löytynyt niin mentiin Filmtowniin.





Filmtownista löyty sit Rio- leffa. Oon katsonut sen jo entuudestaan Minjan kanssa 3D:nä elokuvissa (: Mutta hyvä on ja tykkäsin musiikeista tosi paljon !!




Sitkun oltiin katottu leffa niin piti tehä läksyt -.- huooh ! Pyysin kumminkin äipältä&isukilta apuva (:


Kiitokset jos luitte. Tosiaan tää meni vähän pieleen, koska en jaksanu kaikkia kuvia ottaa sitten mitä otin sunnuntaina ennkuin tää katosi :D ihanaa...


Ainiin vielä tietenkin sunnuntain päivän kappale oli tossa Rio leffassa ja otsikkokin tuli tän mukana ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti