Sivut

torstai 20. lokakuuta 2011

Blogin uudistus

Eli oon mun blogin uudistanut (: tykkään ite tosi paljon ! En halua kuullostaa ilkeeltä mutta en mielelläni kertoisi miten sain tästä tälläisen...mutta asiaan olin tänään tallilla Elisan kanssa ♥ Aloitetaanpa ----->

Nukuin myöhään tänään siihen yhteentoista asti. Kun oli herännyt ja pukenut päälle yms, luin muumikirjaa. Se on tosi kiinnostava ja on ihan Tove Janssonin eikä niitten Japanilaisten. Luin kirjaa tunnin kaks. Mun piti mennä Tiian  ja koiramme Taran kanssa Laajavuoreen lenkille mutta mullahan oli ratsastus.


Elisa halusi tulla katsomaan ratsastustani joten haettiin sitten Elisa. Kun tultiin tallille hellittiin Ykää ♥ Ykä video on kohta valmis (: Kun tuntini alkoi sain Saikun ♥ Saikulla oon mennyt paljon viimeaikoina mutta ei se haittaa (: Päätin mennä ilmansatulaa koska Saikun selässä on niin helppo istua. Tunnilla tehtiin kokorataleikkaata paljon ja pujotteluita. Myös temponlisäyksiä ja laukkailtiin. Elisa kuvaili, mutta heti kun laukattiin Elisan piti mennä puhelimeen maneesin taakse ettei häiritsisi tuntia. Oli kiva tunti ja Saikku alussa vähän sooloili mutta sitten sain sen hyvin pohkeen ja ohjan väliin. Mentiin talliin ja Elisan äidin piti tulla hakemaan mutta sitten oli joutunut ylitöihin. Odoteltiin sitten mun äitiä ja hellittiin taas Ykä pojua (: Vietiinpi Elisa kotiin ja kun tulin kotiin katsoin salkkarit . Ainiin joo, Saara toi tuliaisia Tukholmasta haribo- karkkipussin, nams ;)Kun oli vähän tylsää niin tuli otettua kuvia ;)  Nyt siis uudistin blogia ja siinä meni kauan koska en tiennyt  miltä se näyttää blogin taustassa, mutta saa tämä nyt kelvata !
Huomenna lähdetään Helsinkiin serkusten luo kirjoittelen sitten, jotenka huomisiin ~by: ninja_pinja~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti