Sivut

torstai 20. lokakuuta 2011

''Taggaus''

Taggaus/tunnustus

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. antaa tunnustus viidelle bloggaajalle
3.ilmoittaa näille viidelle tunnustuksesta
4.kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.
 
Kiitos Tiia (:
 
Kaikki jotka lukee tän niin ''saa'' tehdä tän (:
 
Kahdeksan asiaa Pinjasta:
 
1. oon true heppatyttö ;)
2. mulla on koira Tara ♥
3. Tara röhkii kuin possu :D
4. tykkään tehdä videoita (vaikken kovin osaa)
5. mun youtube käyttäjän nimi on: NiinjAPiinjA
6. nauran melkein kaikelle
7. nauran esim. Justimusfilmsille
8. tiia on mun vieressä ja juttelee kännykässä
 
 
 
Noni oli aika kiinnostavia faktoja vai mitä ? (; No unohdin laittaa tohon aikasempaan postaukseen Saikusta videon jonka tein kyllä jo 1 kuukaus sitten mutta olen mennyt Saikulla nyt monta kertaa niin sitten päätin laittaa sen tänne JA teen toisenkin videon vielä Saikusta (:   
 
                                                
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti