Sivut

torstai 6. lokakuuta 2011

Ratsastus

Heräsin tänään taas väsyneenä varttia vaille seitsemän. Kun olin melkein valmis, Susanna tuli hakemaan minua. Eli menimme siis pyörällä museon takia. Enkun koe oli helppo, vaikka en ollut harjoitellut yhtään :D Uskon että saan ainakin kasin, johon olisinkin tyytyväinen. Aamulla kun menimme pyörällä ei satanut yhtään, mutta kun lähdimme luokan kanssa museoon kaupunkiin, totta kai alkoi satamaan kovasti. Joten oli ihana pyöräillä kaupunkiin. Minulla oli kumminkin tuulitakki joka piti vettä mutta muuten leginssit. Olin ihan litimärkä ! Arrgh -.- Kun menimme museoon olimme ekaksi 60-luvun talossa joka oli hienosti sisustettu. Mutta kumminkin mulla ja varmaan yli puolella luokalla oli kylmä sateen takia. :< Kun 60-luvun näytös loppui, menimme alas jossa tutustuimme Kulta-aikaan ja Nykytaiteeseen. Olisimme oikeasti päässeet 12.00 koulusta mutta olin kotona n. puoli kolmelta ^.- Kun lähdimme pois ja olin juuri kuivunut niin ihanasti kastuin uudelleen </3 Pyöräilin n. 5-6 km. Ei se nyt paljon ole, mutta sateessa se ei kovinkaan kivaa ollut :D En kirjoita koulusta kovinkaan paljoa, koska ei ole mitään kirjoitettavaa (oltiin vain 3h koulussa eikä tapahtunut mitään ihmeellistä) Kun tulin kotiin menin ekaksi vaihtamaan vaatteet. Sitten datailin ja söin. Isi toi ihania donitseja♥(nimipäivät on mulla tänään ) joten söin yhen sellasen ennenkun lähdin tallille. Tallille tulin aika myöhään, koska oli ruuhka-ajat.Kun tulin tallille laitoin Minjan kanssa Assi hepalle varusteet. Menin tunnilla Saikulla. Saikku meni ihan kivasti.(Minja kuvas mua) Ravailtiin ja tehtiin pohkeenväistöä. Tunnin jälkeen sekoilin ft. Minja ;) Katottiin Helenen tuntia lopuksi Minjan kanssa ennenkuin lähdin. Kotona olen nyt, ja kello on 20:37ja pitäis mennä tekemään läksyt (: Kuvia ei valittettavasti tule, kun en ole jaksanut lisätä niitä koneelle.

Huomisiin! by: ninja_pinja

p.s kirjoitin tallin aika lyhyesti kun on kiire :/ sori !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti