Sivut

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

asdfg



Hei taas ! Tässä on mun päivän fiilis ;



Mm...tää päivä on ollut tosi tylsä. Oon vaan ollut. En kumminkaan jaksanut tallille mennä,vaikka se ois varmaan mua piristänyt :Dd No, käytiinhän me kaupassakin (wou,päivän kohokohta) ja sieltä tarttu jotain mukaankin ! :-)

       meikkivoide, Lumene. Syväpuhdistava Puhdistusgeeli, Lumene



Että tällästä :) Huomenna ois sit Jahvetti&Kalevi,jesjes ! 
Ja erikoispostaus ois kysymyspostaus :) Sain idean ihan mun kaverin blogista. Sitten huomasin että 2 muutakin mun lukemaa blogia on myös tehnyt kysymyspostauksen. Sitten tänään Minja sano "mä varmaan teen kysymyspostauksen mun blogiin" XDXD joo,kuljen massassa ja nyt mäki teen :)
 Mutta voi nytkin niitä kysymyksiä laittaa jos vaan haluaa,mutta aattelin odottaa vielä siihen asti kun saan tuon uuden bannerin&otsikon tehtyä ! Ilmoittelen sitten,kun sen aika on,vissiinkin huomenna. Ja en tee sitä, jos tulee liian vähän kysymyksiä + vastatkaa tohon mun kyselyyn,että tekisinkö videolla vai sitten ihan kirjoittaen :)


♥:llä ninja_pinja





3 kommenttia:

  1. no kauan oot ratsastanu?
    ootko ratsastanu muilla talleilla ku killerillä?
    kuka on sun lempi hevonen?
    entäs paras kaveri ?
    mistä sait idean aloittaa blogin kirjoittaminen ?
    mikä on sun toinen nimi ?
    mitä koulua käyt ja luokkaa ?
    tossa nyt joitainn :D ja sit ihan sama teeetkö videolla vai kirjottaenn xd

    VastaaPoista
  2. ARVAA KUKA OON stalk stalk. Noei xD

    Mitä mieltä oot yläasteelle siirtymisestä?
    Jääkö meidä koulua ikävä 8O
    Lempiruoka?
    Lempiartisti?
    Missä maissa oot käyny?
    Mitä tuumaisit jos kaupungilla vastaan tulisi pinkkihiuksinen, pinkkitakkinen, pinkkisaappainen, pinkkiä purkkaa jauhava aurinkolasit päässä kävelevä nainen?( Random kysymys I know xD)

    Siinä ne xD

    VastaaPoista
  3. 1. sano 1 plussa a 1 miinus sun rida istunnasta (omasta mielestä)?
    2. Tykkäätkö enemmä koulu- vai esteratsastuksesta ja miks?
    3. Jos saisit valita 2 rida varustetta ittelles mitkä ottaisit (+linnki?)
    4. jos saisit valita Jahvetille & Kaleville yhteiseks 2 varustetta mitkä ne olis?
    5. mikä on paras talli ja miks?
    6. Haluisitko valmentautuu ja esteitä vai kouluu?
    7. Mihin kiinnität blogeissa huomiota?
    tässä tälläsii :))

    7.

    VastaaPoista