Sivut

sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

The Hunger Game

       auto vähä likane :DDd


           taiteellista (y)




Moikka ! Tänään oli tosi hieno sää, niin mentiin ihan vaan takapihalle kuvailemaan Elisan kanssa.












Elisa lähti siinä 2 aikoihin kotiin. Loppu päivän oon lukenut kirjaa ! Aika harvinaista multa. Viimeksi luin kirjaa 24/7 jouluna,kun jäin siihen koukkuun. Nyt on sama juttu. Mennään ens vkl Helsinkiin mun siskon kanssa junalla. Mennään leffoihin katsomaan Nälkäpeli ! Tätä kirjaa mun sisko pakotti lukemaan. Eka olin et "ei jaksa" mutta nyt oon jääny koukkuun siihen >;) Kirja minkä luin jouluna oli 417 sivuinen. Muistaakseni luin sen siinä jossain 2-3 päivän aikana.Nyt tämä Nälkäpeli on 389 sivuinen ja olen menossa 166-sivulla. Eli tässä about 5tunnissa+ tauot oon lukenut 166 s. Aika vähän oikeestaan. Muttamutta,yritän lukea mahd.paljon koska mennään elokuviin niin haluun lukea tuon kirjan eka. Oon katsonut trailerin ja haastatteluja tästä Nälkäpelistä ja pakko myöntää että on tosi kiva ! Voin ehkä jopa nyt sanoa,että parempi kun Twilight. Odotan innolla viikonloppua niin nään tuon elokuva. Harmi ettei päästä ensi-iltaan :´(



Nyt sitten aion mennä suihkuun, ja jatkaa tota kirjan lukua taas ! Haha ;) Suunitelmia ei oo muita paitsi että mentäis torstaina Jahvetin ja Kalevin luo ja peruisin Killeriltä ratsastuksen. Nimittäin sitten vkl ei käy, niin päästäisiin taas vasta seuraavana. Eikä se mua niin kauheesti haittaa,että tunti jää Killeriltä pois. Katotaan nyt käykö tuokaan :)

♥:llä ninja_pinja


p.s vielä loppuun tämä traileri tästä Nälkäpelistä, hihih :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti