Sivut

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Hevoshulinat

Eilen olin Minjalla siis yötä, Hannan ja Hennan kanssa.

                                 toi keltane epätarkka on sit joku lappu tai jotain :DD:

                                     cee henna


Tänään kun heräsin (taino, mut herätettiin) niin ei Minjankaa jaksettu nousta ylös :Dd sitte vasta kun oli ihanihan pakko niin nousin ylös syömään. Mentiin tallille jossa oli tosiaan ne hevoshulinat. Siellä pysty 1€ hiihtoratsastaa,talutusratsastaa (hevosilla tai poneilla) tai sitten rekiajelua. Munhan piti auttaa aloittelijoita laittamaan kypäriä mut Marjo sit vaan "meeppäs ajamaan reellä tota shetlanninponia". Olin sillee vaan et hyvä vitsi mut juu sit mun piti oikeesti mennä :Dd Onneks oon ajanu Huldalla melkeinpä joka leiri ja sit Inkulla,niin onneks kokemusta mulla on jonkin verran ! Se shettis oli musta ja tooosi söpö ! Sain valita kaverin mukaan, niin nappasin Minjasta kiinni ja mentiin yhdessä. Poni oli kiltti, välillä lähti vähän käsistä kun oli malttamaton ja säikähti jotain. Tuli kyytiin sellasia 2-8 vuotiaita lapsia ja ne ainakin tykkäs. Mentiin ihan vaan käyntiä kenttää ympäri. Käytiin myös syömässä jolloin Jutta&Eeva sillävälin hoiti tota ponnyy, sen nimi tais olla Pipa (:

                                    Piksu ja Hannan käsi


                                             laatu i know, mutmut saikun silimä :))


Oon pahoillani ettei Pipasta oo kuvia,nii söpö shetu se oli :) Joskus vähän ennen kolme se omistaja tuli hakemaan Pipan ja sit mentiin talliin ja heitettiin Minja kotiin ja sit mentiin kotiin itekki.


Oon nyt sitten pakannut leirikouluun,huomenna lähtö, apuva ;o Nyt tuli pikapostaus,mut otan järkkärin mukaan sinne niin kun tuun niin teen vaikka postauksen sitten torstaina :)
Heipat vaan, nähdään sitten torstaina !

♥:llä ninja_pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti